اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

100 بسته بهداشتی به دانش‌آموزان رفسنجان اهدا شد

خبرگزاری فارس: جمعیت هلا‌ل‌احمر رفسنجان به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، 100 بسته بهداشتی به دانش‌آموزان روستای داوران اهدا کرد.

100 بسته بهداشتی به دانش‌آموزان رفسنجان اهدا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان،‌ از سوی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان ظهر امروز کاروان سلامت به روستای داوران اعزام شد.
حسن امینی‌رنجبر سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان اظهار داشت: هدف از برپایی این کاروان تشویق جوانان و نوجوانان به شرکت در کلاس‌های آموزشی هلال‌‌احمر و آشنایی با راه‌های پیشگیری از خسارات ناشی از بلایای طبیعی است.
وی گفت: در قالب این کاروان 100 بسته بهداشتی نیز به دانش‌آموزان دبیرستان شبانه‌روزی کار‌آموز روستای داوران اهدا شد.
بنابراین گزارش، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و ترابری شهرستان رفسنجان با حضور فرماندار‌، شهردار و جمعی از مسئولان ادارات رفسنجان برگزار شد .
سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان در این مراسم با تأکید بر خدمت‌رسانی مسئولان ادارات و نهادها به مردم و گام برداشتن در راه عزتمندی و سربلندی شهر رفسنجان تصریح کرد: هر کس در راه خدمت به مردم نیرو و توان خود را به کار گیرد و با دل و جان زحمت بکشد، اجر و پاداش وی نزد خداوند محفوظ و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی از خدمات حسن یادگاری رئیس سابق اداره راه و ترابری تقدیر و محسن خادم را به سمت رئیس جدید اداره راه و ترابری شهرستان رفسنجان منصوب کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول