اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته بسیج؛

ساخت درمانگاه تخصصی صنعت نفت در سرخس آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته بزرگداشت بسیج، کلنگ احداث پروژه دی‌کلینیک تخصصی بهداری و بهداشت صنعت نفت سرخس به زمین زده شد.

ساخت درمانگاه تخصصی صنعت نفت در سرخس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این مراسم با بیان گزارش از پیگیری‌های انجام گرفته در زمینه تصویب این پروژه اظهار کرد: چشم‌انداز شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در سال 93 قرار گرفتن در جایگاه سرآمدترین شرکت نفت و گاز کشور است که احداث این دی‌کلینیک گام بزرگی برای رسیدن به این اهداف محسوب می‌شود.
وی افزود: احداث این مجتمع بهداشتی درمانی نه تنها تعامل مجموعه نفت و گاز شهرستان را با سایر بخش‌های اجرایی سرخس بهتر می‌کند بلکه به افزایش سطح بهداشت منطقه نیز کمک شایانی می‌کند.
حسنی افزود: همچنین احداث این دی‌کلینیک سبب می‌شود تا فضای کنونی بهداشت و درمان مستقر در شرکت شهید مهاجر به مجتمع بزرگ آموزشی تبدیل شده و در نتیجه امکانات آموزشی شهرستان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: از پیمانکار این پروژه خواهانم که به هنگام احداث پروژه ظرفیت‌های بالقوه سرخس را مورد توجه قرار دهد و همچنین این را بداند که مجموعه نفت و گاز شهرستان پشتیبانی و یاور ایشان در راه به سرانجام رساندن این دی‌کلینیک است.
سعیدی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه شمال شرق کشور نیز در این مراسم با اشاره به زیر پوشش داشتن پنج استان گفت: نزدیک به 30 هزار نفر جمعیت طبی در این مجموعه قرار دارند که 7 هزار نفر از آن‌ها ساکن منطقه سرخس هستند.
وی خاطرنشان کرد: شاید این پروژه از لحاظ اقتصادی برای وزارت نفت مقرون به صرفه نباشد اما بی‌شک از بعد عام‌المنفعه بودن جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های درمان این وزارت دارد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول