اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

4 خانه بهداشت روستایی در اردل کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت کلنگ خانه بهداشت روستاهای بهشت‌آباد، کوران‌آباد، افسرآباد و دهنونده از توابع شهرستان اردل با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

4 خانه بهداشت روستایی در اردل کلنگ‌زنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی این خانه‌های بهداشت اظهار داشت: چهار واحد خانه بهداشت توسط خیرین قرارگاه قراب و با اعتباری افزون بر 100 میلیون تومان ظرف مدت شش ماه آینده احداث و به ‌بهره‌برداری می‌رسد.
محمد خاکسار همچنین از افتتاح مرکز خدمات درمانی و پانسیون پزشک گردپینه خبر داد و گفت: مرکز خدمات درمانی گردپینه با اعتباری افزون بر 220 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان افتتاح شد.
وی افزود: کلنگ احداث مرکز خدمات درمانی گردپینه در سال 88 و با زیر بنای 443 متر به زمین زده شد و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.
خاکسار تصریح کرد: ارائه خدمات به عشایر منطقه دیناران، لشتر و روستاهای گردپینه، عباس‌آباد، چشمه سلیمان و چویلان از مهم‌ترین اهداف احداث مرکز خدمات درمانی گردپینه است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل همچنین از افتتاح پانسیون پزشک روستای گردپینه خبر داد و گفت: این مرکز با زیر بنای 100 متر مربع و اعتباری افزون بر 60 میلیون تومان احداث شده است. 
وی بر ضرورت ارتقای شاخص‎های درمانی روستاهای این شهرستان تأکید کرد و گفت: پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم این روستاها موجب خواهد شد تا شاخص‌های درمانی در مناطق دور افتاده افزایش و از سویی دیگر حجم مراجعات مردمی نیز به مرکز شهرستان و استان کاهش می‎یابد.
خاکسار تأکید کرد: این در حالیست که با انجام تحولات و توسعه در بخش بهداشت و درمان از یک سوی میزان اعزام بیماران به خارج از شهرستان به طور چشمگیر کاهش و از سوی دیگر به ‌نحو مطلوب جوابگوی مراجعات درمانی بیماران خارج از شهرستان و مراجعه کننده به این واحد درمانی خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن زیر ساخت‌ها زمینه جذب پزشکان متخصص بیش از پیش در این شهرستان فراهم شود.
همزمان با هفته دولت دو پروژه مرکز خدمات درمانی و پانسیون پزشک روستای گردپینه با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل، بخشدار مرکزی، روسای ادارات، شوراهای اسلامی و اهالی روستا افتتاح شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول