اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

ایستادگی در مقابل آمریکا درس امام خمینی (ره) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: ایستادگی در مقابل آمریکا درس امام خمینی (ره) و درس اسلام است و تمام دنیا را به حیرت وا داشته است.

ایستادگی در مقابل آمریکا درس امام خمینی (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: هفته سلامت است و همه باید به سلامت خود و جامعه توجه کامل داشته باشیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: سال 91 از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است و این نگاه هوشمندانه رهبر، راهکار مقابله با توطئه‌های دشمن است.

علما بیان کرد: همه ما باید برای تحقق این هدف تلاش کنیم و این سیاست امام خمینی (ره) بود که روی پای خود بایستیم و متکی به خود باشیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: تولید ملی احتیاج به حمایت همه جانبه دولت و برنامه ریزی و نظارت مجلس دارد تا که جوانان ایرانی با تمام توان و به معنای واقعی به استقلال برسند.

وی با اشاره به استعدادهای استان کرمانشاه، تصریح کرد: باید چهره استان بهتر از قبل شود  و مدیران و مسئولان دست به دست یکدیگر بدهند و در راستای فرمایش رهبری حرکت کنند.

علما با اشاره به قطع رابطه ایران و آمریکا در 20 فروردین، تأکید کرد: 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای است و ملت ایران با اتحاد و ایمان خود، سرافرازی خود را حفظ خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: باید جوانان کرمانشاهی مشغول به کار شوند و با تشکیل تعاونی‌ها و حمایت مسئولان رو به پیشرفت قدم بردارند و همچنین با توجه به پتانسیل استان در زمینه کشاورزی، توجه خاصی به این موضوع داشته باشیم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول