اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بجنورد:

52 نماز جمعه در بجنورد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بجنورد گفت: امسال 52 نماز جمعه در این شهر برگزار شد.

52 نماز جمعه در بجنورد برگزار شد

ملک‌محمد علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این نماز جمعه های مرکز خراسان شمالی به امامت آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجج اسلام مصطفی عبداللهی و علی‌اکبر اسحاق‌‌زاده برپا شده است.

وی با بیان اینکه در طول مدت برپایی نماز جمعه در بجنورد 200 نفر مشارکت دارند، افزود: این تعداد اعم از قاریان، مکبران، مؤذنان، اتوبوسرانی و ... هستند.

علیزاده با اشاره به تشکیل 5 کمیته فرهنگی حمل و نقل، جوانان، انتظامات و پشتیبانی در ستاد اقامه نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در مرکز این شهرستان نشست‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نشستی برای تجلیل از اعضای ستاد اقامه نماز جمعه بجنورد برگزار شد، گفت: از تمامی اقشار در این ستاد همکاری و مشارکت دارند.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بجنورد از این آیین به عنوان یکی از یادگاران بنیان‌گذار جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: برگزاری نماز پرصلابت جمعه برای نظام اسلامی طی 33 سال گذشته با برکات فراوانی همراه بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد وحدت و همدلی بین آحاد مردم و تبیین توطئه‌های دشمنان و بصیرت افزایی از ثمرت نماز جمعه است، گفت: حضور مردم در نمازهای جمعه در اصل بیعت با انقلاب و ولایت است.

آیین نماز جمعه بجنورد همه هفته جمعه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول