اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

دستاوردهای نظام از تریبون‌های نماز جمعه تبیین شود‌

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: دستاوردهای چشمگیر نظام در عرصه‌های متفاوت باید از تریبون نماز جمعه تبیین شود.

دستاوردهای نظام از تریبون‌های نماز جمعه تبیین شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، ظهر امروز در گردهمایی منطقه‌ای مجریان و مسئولان واحد خواهران ستادهای نماز جمعه که در تالار تربیت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره تأکید کرده‌اند که منبرهای نماز جمعه باید مکانی برای جذب حداکثری جوانان باشد و برای رسیدن به این نقطه مطلوب نیازمند برنامه‌ریزی‌ دقیق هستیم.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: تحول فرهنگی در ستادهای نماز جمعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و تنها از این راه می‌توانیم فرمایشات مقلم معظم رهبری را عملی کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: باید زیبایی و طراوت در تمامی نمازهای جمعه موج بزند و امام جمعه بدون همکاری ستادهای برگزاری، به تنهایی نمی‌تواند این فضا را ایجاد کند.

وی افزود: در حوزه ستادهای برگزاری نماز جمعه، باید بیش از پیش به جوانان میدان داد و باید اجازه بدهیم آنها طراوت و پویایی را به این مجموعه‌ها اضافه کنند.

ابراهیمی با اشاره به رویکرد نماز جمعه نسبت به مسائل اساسی نظام، افزود: ائمه جمعه و مجریان برگزاری نماز جمعه باید تمامی اتفاقات هفته گذشته را رصد کنند و از تریبون نماز جمعه برای تبیین مهم‌ترین دستاوردهای نظام استفاده کنند و آنها را برای مردم شفاف‌سازی و تشریح کنند.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: جلسات ستادها، باید به صورت مداوم برگزار شود تا بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را نیز تقویت کنند.

وی تأکید کرد: نماز جمعه، جایگاه تبیین سیاست‌های فرهنگی نظام نیز هست، بنابراین ائمه جمعه باید فرهنگ و معنویت را در کنار یکدیگر برای مردم ارائه کنند.

ابراهیمی اظهار داشت: باید از گردهمایی عظیم مردم در زمان نماز جمعه نهایت استفاده را برد و آثار مخرب فرهنگ مستهجن غربی را برای آنها باز کرد و در کنار آن الگوی فرهنگی اسلام را نیز تبیین نمود تا مردم با دیدی باز بتوانند فرهنگ اسلامی را پذیرا باشند.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: نیروهای ستادی، باید اعتماد به نفس و عزت نفس خود را بالا ببرند و در بین نیروهای زیردست خود نیز همین روحیه را تزریق کنند.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول