اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای قانون راه‏اندازی تولیدی‏های خانگی

هزینه‏های اضافی تولیدی‏های کوچک حذف می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون راه‏اندازی تولیدی‏های خانگی، هزینه‏های اضافی تولیدی‏های کوچک کشور حذف می‏شود.

هزینه‏های اضافی تولیدی‏های کوچک حذف می‏شود

شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در چارچوب حذف هزینه‏های سربار تولید راهکارهای عملی مناسبی وجود دارد.

وی ادامه داد: این راهکار عملی پیش از این در مجلس شورای اسلامی در قالب ضوابطی مصوب و با همکاری و هم‏فکری کارشناسان بدنه دولت تحت عنوان قانون "حمایت از مشاغل خانگی" صورت اجرایی به خود گرفت.

رامین اضافه کرد: بر اساس این قانون و خط فکر موجود در آن، هزینه‏های سربار تولید شامل ساخت محل اجرای طرح‏های خطوط تولید (سوله)، رفت و آمد کارکنان و سایر مخارج جاری در سایه توسعه مراکز تولید خانگی سرشکن می‏شود.

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از محصولاتی که در کارخانجات پیشرفته کشور مونتاژ و وارد چرخه توزیع بازار می‏شود را می‏توان در منزل و توسط همه اعضای یک خانواده نیز تولید کرد.

وی ادامه داد: در این سبک و سیاق از تولید همه اعضای خانواده می‏توانند در کنار یکدیگر ضمن برخورداری از شغلی پایدار و مناسب هزینه‏های سربار تولید را نیز از دوش کشور به شکل کاملاً ساده‏ای بردارند.

* ایران می‏تواند جایگزین چین در جهان شود

رامین با اشاره به برخی محصولات خارجی موجود در بازارهای مصرف ایران خاطر نشان کرد: بدین ترتیب بسیاری از محصولاتی که امروزه آنها را تحت عنوان تولیدات چینی می‏شناسیم، با بهایی به مراتب کمتر از مبالغ کنونی و با کیفیتی بالاتر در داخل تولید و جایگزین می‏شود.

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در ادامه این روند رو به رشد ترسیمی در این قانون، ایران قادر است حتی در گام‏های بعدی جای محصولات چینی را در بازارهای جهانی نیز از آن خود کند.

* فلسفه زنجیروار نامگذاری هر سال

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی نامگذاری هر سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب را اصلی زنجیروار خواند.

وی در پایان اذعان داشت: نام‏گذاری هر سال از سوی مقام عظمای ولایت زنجیره‏ای از یک چشم‏انداز بزرگ و دراز مدت، مبتنی بر اطلاعات و منابع موجود و بر اساس تجزیه و تحلیل کلان مدیریت کشور است.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول