اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت و اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور:

تبادل اطلاعات دستگاه‌های نظارتی لایه‌های پنهان فساد را آشکار می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور مرکز حفاظت کل قوه قضاییه و رئیس حفاظت و اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور گفت: تبادل اطلاعات در دستگاه‌های نظارتی لایه‌های پنهان فساد در دستگاه‌های اداری را آشکار می‌کند و مانع بروز سوء جریانات می‌شود.

تبادل اطلاعات دستگاه‌های نظارتی لایه‌های پنهان فساد را آشکار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی گیلان، سیروس شیخ‌پور روز دوشنبه 14 فروردین جاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس حفاظت اطلاعات سازمان بازرسی گیلان  با اشاره به اهمیت و پیچیدگی کار در حفاظت و اطلاعات سازمان، بر امر آموزش در این حوزه تاکید کرد.

وی، اظهار داشت: کار سازمان بازرسی صیانت و مراقبت از دستگاه‌هاست و  تعامل و همکاری کنونی دستگاه‌های نظارتی در استان یکی از نقاط مثبت و مهم سازمان بازرسی است که باید با قوت ادامه یابد.

این مسئول، با تصریح بر اینکه رویکرد حفاظت و اطلاعات رویکردی پیشگیرانه است اظهار کرد: توجه نکردن به این مقوله موجب از دست دادن روحیه خدمتگزاری و به هدر رفتن توانایی افراد کارآمد و متخصص می‌شود.

وی، با بیان اینکه حفاظت اطلاعات در این سازمان ماموریت صیانت و مراقبت از سازمان بازرسی را به‌عهده دارد ادامه داد: مهم‌ترین اهداف این مرکز پیشگیری و صیانت از نیروی انسانی و شناسایی نیروهای کارآمد و توانمند در مجموعه است.

مدیرکل سازمان بازرسی گیلان نیز با اشاره به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امسال، سال تداوم حرکت جهاد گونه سال گذشته است.

سید حمید حسینی افزود: تحقق این امر با توجه به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی در کشور و استفاده از نیروی انسانی کارآمد و نخبه امکانپذیر و دست یافتنی است.

وی با برشمردن چالش‌ها و معضلات موجود در امر خدمات‌رسانی به مردم اظهار کرد: از جمله این چالش‌ها و معضلات در امر خدمات رسانی، وجود قوانین متناقض در برخی از آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، عدم فرهنگ‌سازی صحیح و به‌موقع در کشور برای تولید و سرمایه‌گذاری کالای ایرانی، عدم حمایت و ایجاد تسهیلات کافی از طرف دولت به بخش‌های فعال در این امر، کم‌توجهی برخی از دستگاه‌های اجرایی مسئول در انجام وظایف محوله و عدم توجه لازم و کافی در اصل مترقی 44 قانون اساسی است.

این مسئول افزود: با رسالت سنگینی که سازمان بازرسی کل کشور در تحقق این امور به‌عهده دارد باید حفاظت اطلاعات این سازمان نیز در دستیابی به این مهم دقت نظر بیشتری داشته باشد.

وی، از جمله شاخص‌های حفاظت و اطلاعات موفق را استفاده از امکانات و تجهیزات سیستمی و بروز صیانت و حفاظت از نیروی انسانی، ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان دستگاه و حفظ حرمت‌ها و آبروی افراد، شناسایی نیروهای ارزشی و مقید به نظام ، شفاف‌سازی برای ایجاد فضایی روشن و آشکار، ایجاد فرصت‌سازی مثبت در محیط کار عدم ایجاد فضای بدبینی به تمام افراد شاغل در مجموعه برای تخلف یک فرد و جمع‌آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها در تصمیم‌گیری‌ها طبق مستندات عنوان کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: مسئول حفاظت و اطلاعات باید فردی مقید، پاک و قانون‌مدار باشد.

در این مراسم از خدمات فرهمند فرضعلی‌زاده مسئول سابق حفاظت و اطلاعات گیلان قدردانی به عمل آمد و عباس شهند به عنوان مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان بازرسی گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول