اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

3 اکیپ نظارتی دامپزشکی در ریگان مستقر می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی ریگان گفت: 3 اکیپ برای نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز در سطح این شهرستان مستقر می‌شوند.

3 اکیپ نظارتی دامپزشکی در ریگان مستقر می‌شوند

حجت‌الله جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات عید نوروز و افزایش میزان تقاضای  مردم برای خرید فرآورده‌های دامی از مرا کز توزیع و عرضه، شبکه دامپزشکی این شهرستان از پایان سال جاری تا 13 فروردین ماه به صورت فراگیر اقدامات نظارتی و بازرسی را از این مراکز انجام می‌دهد.

وی افزود: از جمله برنامه‌های این شبکه در این ایام توزیع بروشورهای بهداشتی و انجام اقدامات کنترل و نظارت بهداشتی از ساعت هشت صبح تا هشت شب و برقراری کشیک در محل شبکه برای راهنمایی و خدمات‌رسانی به دامداران و مردم است.

رئیس شبکه دامپزشکی ریگان خاطرنشان کرد: یک اکیپ نظارتی و بازرسی در بخش گنبکی ریگان، یک اکیپ در بخش مرکزی و یک اکیپ مستقر در شبکه خدمات‌رسانی به شهروندان و دامداران خدمات ارائه می‌کنند.

جعفری از شهروندان خواست مواد خام تهیه شده را از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن و تأییدیه دامپزشکی دقت کنند.

وی تأکید کرد: در صورت برخورد با موارد مشکوک با شبکه دامپزشکی این شهرستان هماهنگی لازم را به عمل آورند.

شهرستان ریگان با داشتن 200 هزار رأس دام سبک و 15 هزار رأس دام سنگین یکی از قطب‌های مهم دامپروری استان کرمان است.

 * نظارت ویژه بر مراکز عرضه ماهی قرمز

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نرماشیر گفت: در روزهای پایانی سال نظارت ویژه بر مراکز عرضه ماهی قرمز توسط شبکه دامپزشکی انجام می‌شود.

عباس سرحدی به خبرنگار فارس: با توجه به احتمال بیماری‌زا بودن ماهیان قرمز و به خطر افتادن سلامت مردم نظارت ویژه توسط بازرسان شبکه دامپزشکی بر مراکز عرضه ماهی قرمز انجام می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان شهرستان در هفته پایانی سال 90 خبر داد و گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان و خانواده‌ها این کلاس‌ها‌ی آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول