اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

اسکان 60 هزار مسافر در 100 مکان سرپوشیده شیراز

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: نوروز امسال با آغاز بارندگی در شیراز، 60 هزار مسافر در 100 مکان‌ سرپوشیده این شهر اسکان‌ داده شدند.

اسکان 60 هزار مسافر در 100 مکان سرپوشیده شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، علی‌رضا پاک‌فطرت اظهار داشت: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وجود احتمال بارندگی و تشدید آن در شیراز، کار آماده‌سازی و انتقال مسافرانی که در پارک‌های مجاز چادر زده بودند، به مکان‌های سرپوشیده آغاز شد.

شهردار شیراز گفت: از آغاز بارندگی تا ساعت سه بامداد روز گذشته بالغ بر 60 هزار مسافر نوروزی که در چادرها اسکان داده شده بودند با کمک پرسنل شهرداری و همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، به ویژه سپاه پاسداران که همکاری بسیار مطلوبی داشتند، در 100 مکان سرپوشیده اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران ظرف چند ساعت در مکان‌های سرپوشیده یک مانور بزرگ و موفقیت‌آمیز برای پرسنل شهرداری بود، گفت: شهرداری شیراز نشان داد که در مواقع بروز بحران، آمادگی کاملی برای انجام برنامه‌های مورد نظر دارد به ‌طوری که در کمتر از چهار ساعت بالغ بر 60 هزار مسافر را در سالن‌ها و مکان‌های سرپوشیده اسکان داده و امکانات لازم برای آنان را تأمین کرده‌ایم.

شهردار شیراز با یادآوری اینکه در شب‌های بارانی تمام پرسنل آتش‌نشانی و سایر بخش‌های شهرداری در آماده‌باش کامل تا صبح شرایط را در کنترل داشتند، اضافه کرد: شیراز همیشه زیبا بوده و بارندگی اخیر این شهر را زیباتر کرده است.

پاک‌فطرت با یادآوری اینکه نوروز امسال امکان برپا کردن چادر توسط مسافران تنها در 13 پارک و بوستان وجود داشت، خاطرنشان کرد: امسال با وجود افزایش قابل توجه حجم مسافران نوروزی، شاهد ارائه خدماتی به‌ نسبت مطلوب‌تر به مسافران و زائران بودیم و ارزیابی‌ها نشان‌دهنده رضایت مردم از خدمات ارائه شده است.

شهردار شیراز با بیان اینکه تمام اقدامات مستندسازی شده تا امکان بررسی و رفع نواقص احتمالی وجود داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط سازمان بازیافت، هیچ مشکلی در مورد آبگرفتگی معابر وجود نداشته و با وجود شدت بسیار بارش‌ها، ترددها بسیار روان صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول