اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

اسکان 1500 خانوار در اقامتگاه‌های نوروزی آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: یک‌هزار و 500 خانوار از نقاط مختلف کشور در اقامتگاه‌های نوروزی آبپخش اسکان یافتند.

اسکان 1500 خانوار در اقامتگاه‌های نوروزی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش همکاری مطلوبی داشتند و از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی به خاطر همکاری‌های مداومشان تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: رضایت مسافران نوروزی از خدمات ستاد تسهیلات سفر از مهم‌ترین اهدافی بود که در تمام ایام دنبال کرده‌ایم و بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته توانسته‌ایم به این موفقیت دست یابیم.

رضایی بیان کرد: فراهم کردن اقامتگاه‌های مناسب و امکانات لازم برای رفاه مسافران نوروزی از رویکردهای مهم ستاد تسهیلات سفر بود که با همکاری آموزش و پرورش بخش آبپخش خدمات ارزنده و مهمی در این زمینه به مسافران نوروزی ارائه دادیم و توانستیم رضایت خاطر مسافران نوروزی را جلب کنیم.

وی با اشاره به اقامت 1500 خانوار از نقاط مختلف کشور در اقامتگاه‌های نوروزی آبپخش خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد آمادگی 42 کلاس درس، شش نمازخانه مدارس شهر و 45 چادر بزرگ برای اسکان مسافران نوروزی در آبپخش بودیم و توانستیم اماکن اقامتی را به امکانات اولیه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز کنیم.

این مسئول بیان کرد: مسافران مقیم در آبپخش که اکثر آنان فرهنگی بودند از نحوه خدمات‌رسانی آموزش و پرورش و همچنین از خدمات ستاد تسهیلات سفر بویژه از راهنمایی و ارشاد افراد راهنما در منطقه اعلام رضایت داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره و جنگ‌های نوروزی از برنامه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در نوروز 91 بود که با استقبال پرشور مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی مواجه شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول