اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

اسکان 52 هزار نفر روز مسافر در مدرسه‌های جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در نوروز سال جاری 52 هزار و 513 نفر روز در مدرسه‌ها و مراکز آموزشی این شهرستان اسکان داده شدند.

اسکان 52 هزار نفر روز مسافر در مدرسه‌های جیرفت

عبدالله عسکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در ایام نوروز سال جاری 52 هزار و 513 نفر روز در مدرسه‌ها، مراکز آموزشی و خوابگاه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اسکان داده شدند.

وی افزود: ستاد اسکان مهمانان نوروزی این اداره 24 مدرسه را برای اسکان مسافران مجهز کرده بود که در پنج مدرسه از آن امکانات ویژه ارائه شد.

عسکری تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز، 24 مدرسه در قالب 220 کلاس از بهترین مدرسه‌های شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز و در اختیار مسافران قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه‌ها از روز 26 اسفند ماه سال 90 تا 13 فروردین ماه سال جاری پذیرای مسافران نوروزی بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: سال گذشته مراکز اسکان این دستگاه اجرایی پذیرای 76 هزار و 532 نفر روز اسکان مسافر بوده‌اند.

عسکری ابراز داشت: همچنین از روز سوم فروردین ماه سال جاری در مدرسه فرهنگیان جیرفت محلی برای مطالعه دانش‌آموزان مقطع سوم دبیرستان و پیش‌دانشگاهی مهیا شد تا دانش‌آموزان با خیال آسوده در این ایام نیز مطالعات خود را انجام دهند و این برنامه تا آغاز آزمون کنکور سراسری ادامه دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول