اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد

1/9 درصد رشد اسکان نوروزی در مدارس خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اسکان نوروزی در مدارس استان در مقایسه با سال قبل 1/9 درصد رشد را نشان می‌دهد.

1/9 درصد رشد اسکان نوروزی در مدارس خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، محمد وحیدی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های اقامتی در استان مدارس بهترین مکان اقامتی برای مسافرین نوروزی است.

وی افزود: 280 نفر از فرهنگیان استان از 28 اسفند سال گذشته لغایت ساعات پایانی یکشنبه شب 13 فروردین امسال در 195 مدرسه محل اسکان در سطح استان به مسافرین نوروزی خدمات رسانی کردند.

وحیدی تصریح کرد: در روزهای پایانی اسفند ماه 90 در یک شرایط نامناسب و بحرانی برای اسکان  بیش از 3 هزار نفر از مسافران نوروزی مدارس استان، تلاش قابل تقدیری از خود نشان دادند.

وی گفت: پذیرش در تمام مدارس محل اسکان استان به صورت شبانه روزی بوده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد زائران فرهنگی برای اقامت در استان تمایل بیشتری از خود نشان داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: این استان علاوه بر چشم اندازهای بسیار زیبا مکان‌های بکر تاریخی جالب و متعددی برای دیدن دارد.

وی با اشاره به خدمت گزاری شبانه روزی اعضای ستاد اسکان به زائران حرم رضوی گفت: در سال 91 نیز فرصت‌های بسیاری برای کار و تلاش در آموزش و پرورش وجود دارد.

وحیدی همچنین با اشاره به نام گذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" گفت: در سال 91 نیز آموزش و پرورش عملی کردن شعارها و خواسته‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود هم در عرصه فرهنگ سازی و توجه دادن خانواده‌ها و دانش آموزان به مصرف کالاهای داخلی و هم در عرصه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش بتواند گام‌های مؤثری را بردارد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول