اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه عملیات و پشتیبانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی:

بیش از 15 هزار نفر در نوروز امسال اسکان اضطراری داده شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه عملیات و پشتیبانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی گفت: خودروهای استاندارد ست‌نجات باید در پایگاه‎های امداد و نجات خراسان‎رضوی افزایش یابد.

بیش از 15 هزار نفر در نوروز امسال اسکان اضطراری داده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خراسان‌رضوی، اسماعیل بهمن‎آبادی اظهار کرد: سال گذشته 32 پایگاه امداد و نجات در استان فعال بوده که در سال‌ جاری این تعداد به 40 پایگاه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: افزوده شدن 6 ست‌نجات جدید به پایگاه‎های امداد و نجات بین‌شهری استان از دیگر اقداماتی بود که در ایام نوروز امسال اجرایی شده است.

بهمن‎آبادی تصریح کرد: هر چند در تمام پایگاه‎های امداد و نجات ست‌نجات موجود است اما در برخی از پایگاه‎ها در زمینه خودروی استاندارد ست‌نجات هنوز کمبود داریم.

رئیس پایگاه عملیات و پشتیبانی هلال‌احمر خراسان‌رضوی با اشاره به راه‎اندازی امدادهوایی از 24 فروردین‌ماه جاری در جاده‎های استان بیان کرد: حمایت روانی از مسافران نوروزی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی از مهم‎ترین اهداف حرکت بالگرد در جاده‎های استان بوده است که به همین منظور بالگرد جمعیت هلال‌احمر با استقرار در برخی پایگاه‎های امداد و نجات خراسان‎رضوی این وظیفه مهم را پوشش داده است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول