اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از حوزه هنری استان اصفهان

سه فیلم به مرحله نهایی جشنواره مراکز استانی راه‌ یافت

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: سه اثر از هنرهای تصویری به مرحله نهایی سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از استان اصفهان راه یافته است.

سه فیلم به مرحله نهایی جشنواره مراکز استانی راه‌ یافت

سیدمهدی سیدین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب که در اردیبهشت سال جاری سومین جشنواره هنرهای تصویری حوزه‌های هنری سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره اردیبهشت 91 در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش‌های تازه‌های نشر، رسانه‌های دیجیتال، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، ادبیات، موسیقی، مطالعات و فرهنگ پایداری است.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه حوزه هنری استان اصفهان نیز در جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری شرکت داشته است، تصریح کرد: حوزه هنری استان اصفهان با ارسال 13 اثر در بخش هنرهای تصویری به دبیرخانه این جشنواره توانست سه اثر خود را به مرحله نهایی راه دهد.

وی تأکید کرد: فیلم‌های داستانی «خطوط فرضی» و «تنگ» به کارگردانی کریم عظیمی و انیمیشن «مرمت» ساخته محمد حدادی‌پور سه فیلم راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری هستند.

سیدین‌نیا با بیان این مطلب افزود: در مجموع 20 انیمیشن و 29 فیلم داستانی در بخش نهایی هنرهای تصویری سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه این سه فیلم راه یافته در گذشته نیز در جشنواره‌های دیگر نیز شرکت داشته‌اند، بیان داشت: «خطوط فرضی» فیلم منتخب جشنواره سین ایتالیا بود و دو فیلم «تنگ» و انیمیشن «مرمت» نیز از برگزیدگان هفتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه دینی رویش بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول