اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه برگزار می‌شود

سومین جشنواره آثار و تولیدات حوزه‌های هنری سراسر کشور

خبرگزاری فارس: رییس حوزه هنری گفت: سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه‌های هنری سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

سومین جشنواره آثار و تولیدات حوزه‌های هنری سراسر کشور

عباس سروری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه‌های هنری سراسرکشور در نیمه دوم اسفند‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در زمینه سینما‌، ادبیات‌، داستان‌، کتاب‌، موسیقی‌، ادبیات انقلاب در رشته تجسمی‌، انیمیشن‌، موسیقی و...برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری خاطر‌نشان کرد: تا کنون چندین هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است  و 160 داور کار داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 800 مهمان ویژه از هنرمندان مهمان این جشنواره هستند یادآور کرد: هنرمندان برگزیده پیشکسوت نیز در این جشنواره حاضر می‌شوند.

سروری افزود: شب‌های خاطره با حضور فرماند‌ه‌هان، امیران دوران 8 سال دفاع مقدس‌، یادمان شهدای مرصاد نیز از برنامه‌های جانبی سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه‌های هنری سراسر کشور در کرمانشاه است.

رییس حوزه هنری یادآور کرد: مراسم افتتاحیه و اختتامیه با شکوهی درسومین جشنواره آثار و  تولیدات مراکزحوزه‌های هنری برپا می‌شود.

وی برگزاری این جشنواره را یک رویداد بزرگ فرهنگی خواند و گفت: این جشنواره به مدت 4 روز در نیمه دوم اسفندماه و مراسم اختتامیه آن در یکی از مراکز باستانی استان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول