اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خبر داد

راهیابی 15 هنرجوی حوزه هنری کردستان به دانشگاه

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از راهیابی 15 هنرجوی کارگاه طراحی حوزه هنری استان پس از قبولی در مرحله عملی رشته‌های هنری کنکور سراسری 90 به دانشگاه‌های مختلف کشور خبر داد.

راهیابی 15 هنرجوی حوزه هنری کردستان به دانشگاه

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از سنندج با بیان اینکه این هنرجویان در زمینه طراحی و نقاشی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: این 15 هنرجوی کردستانی به لطف خدا و تلاش مدرس کارگاه طراحی حوزه هنری بعد از قبولی در مرحله عملی رشته‌های هنری موفق به راهیابی به دانشگاه‌های مختلف کشور شدند.

وی به توانایی و استعدادهای بسیار بالای هنرمندان این استان در رشته‌های مختلف هنری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در تمامی مراکز علمی سطح کشور هنرمندان کردستانی به عنوان دانشجو در حال تحصیل هستند.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: هر ساله تعدادی از هنرجویان و هنرمندان که در کلاس‌های آموزشی حوزه هنری استان به فراگیری رشته‌های هنری مشغول هستند از طریق کنکور سراسری به مراکز دانشگاهی معتبر کشور راه پیدا می‌کنند.

مرادی تصریح کرد: در حال حاضر نیز فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاهی رشته هنرهای تجسمی در کارگاه طراحی و نقاشی، کاریکاتور و خوشنویسی حوزه هنری استان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به عنوان مدرس در کلاس‌های آموزشی حوزه هنری به فراخور نیاز استفاده می‌شود.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کردستان با اشاره به توانایی بالای هنرمندان این استان و وجود استعدادهای فراوان هنری افزود: حمایت از این هنرمندان و تلاش در راستای تقویت و شکوفایی استعدادهای آنان از مهم‌ترین اولویت‌های حوزه هنری استان است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول