اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان بوشهر:

فیلم "سرنوشت این یکی" در حوزه هنری بوشهر تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: تهیه و تولید فیلم کوتاه "سرنوشت این یکی" در واحد فیلم حوزه هنری بوشهر و امور استان‎های حوزه کشور پس از طی مراحل تدوین و صداگذاری به پایان رسید.

فیلم "سرنوشت این یکی" در حوزه هنری بوشهر تولید شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین سید زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهیه و تولید فیلم کوتاه "سرنوشت این یکی" در واحد فیلم حوزه هنری بوشهر و امور استان‎های حوزه کشور پس از طی مراحل تدوین و صداگذاری به پایان رسید، اظهار داشت: داستان این فیلم 15 دقیقه‎ای به نویسندگی و کارگردانی بیژن همدرسی در مورد احساس مسئولیت در مقابل همنوع است.

وی افزود: تصویربردار این فیلم، ‌نوید مهیمنیان، صدابردار مهدی انصاری است و غلامحسین بارونی، رضا زیتونی، محمد بارونی، پیران کبگانیان و میثاق بارونی نیز بازیگران این فیلم هستند ضمن این که مدیر تولید فیلم نیز مهدی انصاری است.

سیدزاده با اشاره به جشنواره ادبی تبریز یادآور شد: فاطمه زنده بودی نویسنده جوان حوزه هنری بوشهر توانست با داستان کوتاه  "چشم‎های پشت برف"  به مرحله پایانی جشنواره ادبی تبریز راه یابد و در بین 10برگزیده این جشنواره قرار گیرد.‏

وی تصریح کرد: فاطمه زنده بودی با داستان "چشم‎های پشت برف "موفق شد در بین 3 هزار و 400  اثر به بخش مسابقه  جشنواره ادبی تبریز راه یابد و لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را کسب کند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر همچنین از برگزاری دوره آموزش مقدماتی فیلمسازی در حوزه هنری بوشهر خبر داد.

سیدزاده بیان کرد: واحد فیلم حوزه هنری بوشهر برای بالا بردن سطح علمی و عملی علاقه‌مندان به فیلمسازی یک دوره آموزش مقدماتی فیلمسازی را در سال آینده برگزار می‎کند.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی شامل کلاس‎های فیلمنامه‎نویسی، تصویربرداری، کارگردانی و تدوین است و با تدریس اساتید برجسته سینما در خردادماه سال آینده برگزار می‎شود.

سیدزاده ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‎توانند از هم اکنون با مراجعه به واحد فیلم حوزه هنری بوشهر واقع در خیابان رئیسعلی دلواری ثبت نام کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی در گالری سوره حوزه هنری بوشهر گفت: واحد هنرهای تجسمی  حوزه هنری استان بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ و روغن با آثاری از اکبر پرتو  از هنرمندان خوب استان  در گالری سوره این حوزه کرده است.‏‏‏‏

سیدزاده بیان کرد: این هنرمند با آثاری در زمینه هنر نقاشی رنگ و روغن در سبک رئال، توانسته آثار خوب و در خور توجهی را خلق کند.

وی افزود: ‏نمایشگاه نقاشی اکبر پرتو به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان در گالری سوره حوزه هنری بوشهر دایر است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول