اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دفتر حوزه هنری بم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: دفتر حوزه هنری استان کرمان در شهرستان بم با حضور مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور راه‌اندازی شد.

دفتر حوزه هنری بم آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بم ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، دفتر حوزه هنری در شهرستان بم با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در دهه فجر آغاز به کار کرد.

رئیس حوزه هنری استان کرمان در حاشیه افتتاح دفتر این حوزه در بم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مبتنی بر ارزش‌های اسلامی، تولید آثار فاخر هنر دینی و اجرای برنامه‌های هنری از جمله اهداف راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در بم است.

عباس سالاری پرورش هنرمندان متعهد با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر هدف‌های افتتاح دفتر حوزه هنری در بم برشمرد.

وی راه‌اندازی حوزه هنری در شهرستان بم پس از زلزله دلخراش سال 82 را ضروری دانست و افزود: فرماندار همکاری مطلوبی را برای راه‌اندازی حوزه هنری در این شهرستان انجام داد.

سالاری خاطرنشان کرد: با تأمین امکانات و اعتبار حوزه هنری بم این مجموعه ظرفیت لازم برای پوشش فعالیت‌های فرهنگی و هنری منطقه شرق استان کرمان را دارد.

وی از اختصاص 23 میلیون تومان از محل اعتبارات شاخص‌های فرهنگی حوزه هنری استان کرمان به رشته‌های موسیقی، ادبیات و تولید فیلم در بم خبر داد.

سالاری گفت: علیرضا خواجه‌نظامی به عنوان نماینده حوزه هنری استان کرمان در دفتر این حوزه هنری در شهرستان بم معرفی شده است.

وی تصریح کرد: بازی در فیلم سینمایی زندان 707 و فیلم سرد، تألیف کتاب رفعت نظام، کارگردانی پنج فیلم مستند، برپایی پنج نمایشگاه عکس انفرادی، شرکت در نمایشگاه‌های گروهی عکس و تصویرسازی، تدریس فن و هنر قلم‌زنی از مهم‌ترین فعالیت‌های خواجه‌نظامی است.

به گزارش فارس، دفتر حوزه هنری استان کرمان در بم با حضور مجید مصلحی مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور و  فلاح معاون اداره کل استان‌ها و امور مجلس این نهاد، رئیس حوزه هنری استان کرمان و فرماندار و شهردار بم آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول