اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌یابی اثر حوزه هنری یزد به بخش رقابتی جشنواره فیلم 100

خبرگزاری فارس: فیلم حوزه هنری استان یزد به بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای راه یافت.

راه‌یابی اثر حوزه هنری یزد به بخش رقابتی جشنواره فیلم 100

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، برای شرکت در جشنواره فیلم 100، شش فیلم داستانی و مستند 100 ثانیه‌ای به تهیه ‌کنندگی حوزه هنری استان یزد به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای ارسال شد.

بر این اساس فیلم داستانی «خطر در گردش به ...» به نویسندگی و کارگردانی سیدمجتبی حسینی، براساس نظر هیئت انتخاب بخش اصلی جشنواره متشکل از مازیار میری، علی درستکار، روانبخش صادقی، مجید برزگر و حامد شکیبانیا به بخش رقابتی این جشنواره راه پیدا کرد.

موضوع این فیلم 100 ثانیه‌ای اخلاقی است که پاشا بدرود و میثم صدری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و زانیار لطفی تصویربرداری آن را برعهده داشته است.

در بخش رقابتی داستانی از مجموع 935 اثر ارسالی 88 فیلم به بخش رقابتی راه یافتند.

هم‌چنین هیئت انتخاب 233 اثر را برای حضور در بخش غیر رقابتی و اکران جشنواره انتخاب کردند که فیلم مستند 100 ثانیه‌ای «باروی خورشید و خشت» دیگر اثر حوزه هنری استان یزد به کارگردانی سیدمجتبی حسینی نیز در این بخش حضور دارد.

موضوع این اثر نیز اخلاقی است و علی حماسی آن را تصویربرداری کرده است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با شعار سینمای اخلاق به همت حوزه هنری استان تهران و مشارکت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، رادیو اینترنتی ایران صدا، شبکه سه سیما، شهرداری تهران، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شبکه ifilm، شبکه جهانی جام جم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول