اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کرمان اعلام کرد

بازدید 1.5 میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در نوروز سال جاری یک‌میلیون و 500 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کرمان دیدن کردند.

بازدید 1.5 میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کرمان

هادی ایرانمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری یک ‌میلیون و 540 هزار و 460 نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان دیدن کردند.

وی بیان داشت: در بین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان، "ارگ بم"  با 275 هزار و 826 نفر بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین "حمام گنجعلیخان" و "باغ شاهزاده ماهان" به ترتیب با 100 هزار و 739 نفر و 100 هزار و 231 نفر، بیشترین بازدید کنندگان را به خود جلب کردند.

ایرانمنش اذعان داشت: سال جاری نسبت به گذشته حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این استان رشد چشمگیری داشت و این روند قطعاً در سال جاری سیر صعودی دارد.

وی از همکاری و حمایت‌های نهادهای فرهنگی در سال نو با میراث فرهنگی تشکر و قدردانی کرد و افزود: این تعامل موجب رونق گردشگری در استان کرمان می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول