اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری قم خبر داد

تبدیل قم به قطب گردشگری بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری قم گفت: طرح‌های عمرانی خاصی به منظور تبدیل قم به قطب گردشگری بین‌المللی در دستور کار قرار دارد.

تبدیل قم به قطب گردشگری بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، علیرضا ارجمندی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی همه نهادها در خصوص جاذبه‌های گردشگری قم اظهار کرد: گنبد سبز، موزه یزدان‌پناه و خانه ملاصدرا از جمله اماکنی هستند که مورد استقبال گسترده مسافران نوروزی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: طرح‌های عمرانی ویژه‌ای به منظور تبدیل شدن قم به قطب گردشگری بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته نظارت بر اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی ستاد تسهیلات زائرین خاطر نشان کرد: لازم است که اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، طلاب و دانشجویان خود را در قالب اردوهایی به این محل‌های گردشگری اعزام کنند.

وی با بیان اینکه خانه‌های تاریخی قم دارای ظرفیت‌های نمایشگاهی بالایی هستند گفت: یکی دیگر از کارکردهای این اماکن، قابلیت تشکیل کلاس‌های آکادمیک به ویژه رشته تاریخ است.

ارجمندی ادامه داد: استان قم دارای ظرفیت‌های فراوانی در این خصوص است اما تاکنون اقدام مناسبی برای معرفی و آماده‌سازی آنها صورت نگرفته بود ولی امیدواریم با فعالیت‌های صورت گرفته زمینه ورود گردشگران بیشتری به قم فراهم شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول