اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فارس صورت می‌گیرد

اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس خبر داد.

اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یکی از سیاست‌ها و راهبردهای معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، حمایت از صنایع برای مصرف بهینه انرژی و کاهش قیمت تمام شده محصولات است.

وی افزود: با اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی، حرکتی عظیم در زمینه استانداردسازی مصرف انرژی و در نتیجه کاهش مصرف منابع انرژی در صنایع این استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با انعقاد قرارداد با شرکت فنی مهندسی پارس بازخورد کارشناسان و متخصصان این شرکت ضمن بررسی روند مصرف انرژی در واحدهای صنعتی متقاضی، به ارائه رایگان راهکارها، پیشنهادات و طرح‌های استانداردسازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی می‌پردازند.

هاشمی افزود: با توجه به توافقات صورت گرفته با این شرکت فنی مهندسی، تمام مراحل فاز نخست این طرح شامل تعیین شاخص‌های اصلی بهره‌وری، رتبه و پتانسیل بهره‌وری واحدهای صنعتی نسبت به سایر صنایع هم‌گروه به صورت رایگان انجام و هزینه‌های مربوط توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پرداخت می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از تمام صاحبان صنایع و مدیران واحدهای صنعتی خواست به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح تا 20 اسفند ماه جاری با مراجعه به سامانه افزایش بهره‌وری منابع انرژی از طریق لینک‌های www.myenergy.ir، www.iranenergy.ir، www.pfco.ir  و یا وب‌سایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن تکمیل فرم‌های ویژه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: برای ورود به سامانه، نیاز به نام کاربری و گذرواژه است که برای هر واحد صنعتی، عبارت inds به همراه شماره قرارداد واحد صنعتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان نام کاربری و شماره قرارداد به عنوان گذرواژه است.

انتهای پیام/س20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول