اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی‌ماه سال‌جاری صورت گرفت

451 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز گفت: در دی‌ماه سال جاری تعداد 451 مورد بازرسی موردی و بررسی حوادث ناشی از کار توسط بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریز انجام گرفته است.

451 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی صنعتی آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، احمد غریوی اظهار داشت: نیروی انسانی یکی از ارزشمندترین منابع تولید بوده و به دلیل بی‌توجهی‌های صورت گرفته این سرمایه‌های عظیم در معرض مخاطرات و آسیب‌های جدی قرار دارند.
وی افزود: همه ساله تعداد کثیری از کارگران به دلیل عدم رعایت مقررات ایمنی و بهداشتی در محیط‌های کار دچار حوادث ناشی از کار می‌شدند و جان خود را از دست داده و یا دچار معلولیت جسمی می‌شوند.
غریوی گفت: به منظور اجرای قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار، بازرسان کار طبق برنامه‌های تدوین شده از محیط های کارگاهی بازدید کرده و افزایش دفعات مراجعات بازرسان کار به کارگاه‌ها ضمن کمک به ارتقا ایمنی کارگاه‌ها در جلوگیری از حوادث ناشی از کار موثر واقع می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول