اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی خبر داد

اجرای نهضت گازکشی به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع و معادن آذربایجان غربی گفت: نهضت گازکشی به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی در حال اجراست.

اجرای نهضت گازکشی به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

 انوش ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در طول یک سال گذشته در زمینه گازرسانی به واحدهای صنعتی اقدامات شاخصی انجام گرفته است که در این راستا 13 شهرک صنعتی آذربایجان غربی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اشاره به بازسازی و ساماندهی میزان مصرف انرژی واحدها، تصریح کرد: بازسازی و تکمیل فرآیند در واحدهای صنعتی استان انجام گرفته است.

این مسئول با اشاره به اهداف این طرح، افزود: بازسازی و تکمیل فرآیند در واحدهای صنعتی به منظور کاهش میزان مصرف انرژی انجام می‌گیرد.

ترابی با اشاره به 400 میلیارد ریال تسهیلات اختصاصی به واحدهای صنعتی استان از محل خط اعتباری انرژی، ادامه داد: از 600 میلیارد ریال در بخش خط اعتباری انرژی برای واحدهای تأثیرپذیر استان قرارداد با بانک‌های عامل منعقد شده که نزدیک به 400 میلیارد ریال پرداخت شده است .

وی افزود: از محل اجرای این خط اعتباری تا پایان آذر ماه امسال نزدیک به 375 میلیارد ریال بابت هزینه خرید نفت گاز و نفت کوره و مابه‌التفاوت افزایش هزینه برق و گاز مصرفی واحدهای صنعتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول