اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره واحدهای نمونه صنعتی در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز از برگزاری نخستین جشنواره واحدهای نمونه صنعتی شهرک‌های صنعتی استان فارس خبر داد و گفت: این جشنواره 27 دی ماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره واحدهای نمونه صنعتی در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علیرضا عرب غنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش انتخاب مدیران نمونه صنعتی، واحدهای نمونه و برند برتر برگزار می‌شود اظهار داشت: صاحبان صنایع تا 22 دی ماه جاری فرصت دارند فرم شرکت در این جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.
وی افزود: با اعلام فراخوان بین واحدهای صنعتی تاکنون تعدادی از واحدها برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده و پرسشنامه‌های ویژه شرکت در این جشنواره در دفتر هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز موجود است و صنعتگران می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت امنا فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.
مدیرعامل هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز، با بیان اینکه واحدهای صنعتی مستقر در سایر شهرک‌های صنعتی این استان نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند گفت: صاحبان صنایع در سایر شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز می‌توانند با تماس با هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز نسبت به دریافت فرم‌های شرکت در جشنواره اقدام کنند و برای سهولت در کار، فرم‌ها توسط هیئت امنا به آدرس واحدهای صنعتی در سراسر این استان ارسال می‌شود.
عرب غنی افزود: در این جشنواره 10 واحد صنعتی در این سه بخش انتخاب و معرفی می‌شوند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از برگزیدگان در عرصه تولید و صنعت و تشویق و ترغیب و صاحبان صنایع برتر اعلام کرد.
مدیرعامل هیئت امنای شهرک صنعتی بزرگ شیراز اضافه کرد: این جشنواره 27 دی ماه جاری با حضور مسئولان استانی و صنعتگران با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول