اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت گیلان:

درخواست قانونی واحدهای صنعتی رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: درخواست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باید در حیطه موازین قانونی و طبق زمان‌بندی باشد.

درخواست قانونی واحدهای صنعتی رسیدگی می‌شود

به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد حسین اصغریان بعد از ظهر امروز در جریان پنجمین نشست کار گروه صنعت در این شهرستان، اظهار داشت: تاکنون مباحث و مشکلات بخش واحدهای تولیدی و صنعتی در چهار شهرستان گیلان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری نشست و تشکیل کار گروه صنعت در هر شهرستان را بررسی بهتر و بیشتر مباحث شهرک‌ها و واحدهای صنعتی مستقر در آن برشمرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به نحوه بررسی و حل مشکلات واحدهای درخواست کننده در هر شهرستان، اذعان داشت: با تشکیل کار گروه صنعت در شهرستان‌ها و شناسایی مشکلات هر واحد صنعتی، مصوبات و مدت اجرای آنها پس از یک هفته تا 10 روز به فرمانداری‌های آن شهرستان ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع واحدهای صنعتی مورد بررسی در شهرستان‌ها در سه حوزه قرار دارند، تصریح کرد: واحدهای فعالی در صدد توسعه و افزایش اشتغال، واحدهای صنعتی در تلاش برای حفظ اشتغال موجود و راه‌اندازی واحدهای نیمه تعطیل و در پایان واحدهای وام گرفته اما تعطیل به ترتیب از جمله واحدهای در اولویت رسیدگی به مشکلات هستند.

اصغریان با توجه به اولویت‌های ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی تاکید کرد: اولویت ارائه تسهیلات به واحدهای فعال صورت می‌گیرد که در ادامه مسیر با مشکل مالی مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به درخواست‌های صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی داخل در شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: درخواست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باید در حیطه موازین قانونی و بر اساس زمان‌بندی باشد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اضافه کرد: صاحبان واحدها اجازه ندارند خلاف چارچوب قانونی و موازین بانکی در خواست رسیدگی به معضل یا مشکل واحد تولیدی و صنعتی خود را داشته باشند.

اصغریان با بیان اینکه هر واحد صنعتی و تولیدی تنها پنج دقیقه برای ارائه درخواست‌های خود فرصت دارند، یادآور شد: درخواست‌های واحدهای صنعتی و تولیدی پس از شناسایی و رسیدگی مشکلات آنها برای ارائه نظر نهایی به استاندار ابلاغ می‌شود تا درخواست‌ها با نظر و هماهنگی شخص ایشان پیگیری شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول