اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تکمیل ‌ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی صنعتی آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی بر تکمیل و استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی صنعتی استان تاکید کرد.

تکمیل ‌ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی صنعتی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح به همراه مهندس مقراص‌ساز، مشاور اقتصادی استاندار از کارخانه تولید کننده پروفیل های upvc واقع در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی استان بازدید کرد.

یونس فاتح در بازدید از توانمندی‌های این شرکت در ارتباط با تولید پروفیل upvc در استان بسترها و ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در استان را خوب توصیف کرده و بر تکمیل استفاده از ظرفیت‌های خالی این شرکت تاکید کرد.

وی سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی صنعتی در شهرک‌های سرمایه‌گذاری را نشان از ظرفیت‌های بالای این منطقه خواند و تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده در راستای توسعه شهرک‌های سرمایه‌گذاری قابل توجه است و ما باید در این مسیر از هرگونه حمایت‌های قانونی برای ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری استفاده خواهیم کرد.

مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در این بازدید گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری اولیه 150 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار ترکیه‌ای و بدون استفاده از تسهیلات بانکی و اشتغال‌زایی برای 80 نفر به طور مستقیم به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسیده است.

مقراص ساز افزود: کارخانه آردپن پلاستیک پرشین در حال حاضر ظرفیت تولید 16 هزار تن پروفیل را در سال دارد که با بهره‌برداری رسمی که در اواخر فروردین سال 91 صورت می‌گیرد این میزان به 70 هزار تن در سال خواهد رسید که با بهره‌برداری کامل از این واحد زمینه اشتغال برای 200 نفر فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: این مجموعه 200 نمایندگی فعال در سطح کشور دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم برای 10 هزار نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

وی با تاکید جدی بر ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاران خارجی از طرف دولت افزود: مواد اولیه این کارخانه 75 درصد از داخل کشور و 25 درصد از خارج کشور تامین می‌شود.

 انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول