اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد مازندران خبر داد

افزایش 38 درصدی خدمات مشاوره برای مددجویان مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران از افزایش 38 درصدی خدمات مشاوره برای مددجویان مازندران در سال 90 خبر داد.

افزایش 38 درصدی خدمات مشاوره برای مددجویان مازندران

هادی حسین‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: اداره فرهنگی و آموزش با هدف صیانت از سلامت روانی، افزایش اعتماد به نفس، مناعت طبع، خودباوری مددجویان، کمک به تخلیه عواطف، افکار و احساسات منفی خانواده نسبت به مسائل شخصی، اجتماعی و اقتصادی، کمک به حفظ بنیان‌های خانواده از طریق گسترش ازدواج‌های موفق و سازگاری زناشویی مددجویان، تسهیل فرآیند شکوفایی و بالندگی استعدادهای تحصیلی مددجویان از طریق هدایت و مشاوره تحصیلی، ایجاد تغییرات رفتاری مطلوب در افراد از طریق ارتقای سطح بهداشت روانی و... به ارائه خدمات روان‌شناختی برای مددجویان تحت حمایت اقدام کرده است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته حضرت امام خمینی(ره) مازندران تصریح کرد: در سال 90 به 12 هزار و 100 نفر از مددجویان با تشکیل 15 هزار و 200 جلسه تخصصی که به صورت داوطلب، ارجاعی و بازدید از منزل شکل گرفته مشاوره‌های تحصیلی، شغلی، قبل از ازدواج، خانواده، تربیت فرزند، مشاوره با اقشار خاص، مشاوره پیشگیری، مشاوره تصحیحی و... به صورت فردی ارائه شده است.

وی گفت: برای 5 هزار و 455 نفر از مددجویان  تحت حمایت با تشکیل 877 جلسه گروهی خدمات مشاوره و راهنمایی در سطح استان انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به ارائه تخصصی مشاوره اعلام کرد: از مجموع 3 هزار و 278 نفر از مددجویانی که خدمات تخصصی مشاوره دریافت کرد‌ند یک هزار و 178 نفر به بهبودی کامل و نسبی، یک هزار و 532 نفر درحال پیگیری و درمان و 177 نفر نیز عدم همکاری داشته‌اند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی در سال 90 نسبت به سال 89 رشد 38 درصدی داشته است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول