اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن اولیا و مربیان کرمان خبر داد

راه‌اندازی 5 مرکز راهنمایی مشاوره خانواده در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 5 مرکز راهنمایی مشاوره خانواده در کرمان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 5 مرکز راهنمایی مشاوره خانواده در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم ایزدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: بصیرت‌بخشی و افزایش سطح اطلاعات خانواده‌ها در زمینه مسائل تربیتی و سیاسی در قالب کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک بیست و چهارم جمعیت دانش‌آموزی کشور در کرمان هستند، ‌بیان داشت: دانش‌آموزان کرمانی یک هشتم مجله پیوند را مشترک شده‌اند و این امر موجب شده است که 12.5 درصد انتشارات آموزش و پرورش به کرمان ارسال شود.

ایزدی شمار اولیا دانش‌آموزان عضو انجمن اولیا و مربیان استان کرمان را 500 هزار نفر ذکر کرد و اذعان داشت: دو سوم از هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها از کمک‌های مردمی و یا اعتبارات مدرسه تأمین می‌شود.

وی از راه‌اندازی پنج مرکز راهنمایی مشاوره خانواده در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: این استان به تعداد بیشتری مرکز مشاوره نیاز دارد که این امر نیازمند بودجه و اعتبار است.

ایزدی خواستار همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اداره کل آموزش و پرورش برای برگزاری مسابقات شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول