اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 24 اسفند ارائه می‌شود

خدمات مشاوره‌ای و پزشکی رایگان در نمایشگاه جامع زنان هرمزگان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه جامع زنان در بوستان خلیج فارس بندرعباس، غرفه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان خدمات مشاوره‌ای و پزشکی رایگان توسط کارشناسان و پزشکان ارائه می‌دهد.

خدمات مشاوره‌ای و پزشکی رایگان در نمایشگاه جامع زنان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: غرفه امور بانوان در دو بخش خدمات بهداشتی درمانی و بخش آموزش و مشاوره ایجاد شده است.

فاطمه نوروزیان با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی  به بانوان در نمایشگاه زنان افزود: مشاوره‌های رایگان تا 24 اسفند با موضوعات مرتبط با بانوان ارائه خواهد شد که شامل مشاوره پس از ازدواج، مشاوره پیش از بارداری و زایمان، مشاوره تغذیه سالم و مکمل‌های غذایی، مشاوره دوره میان‌سالی و سالمندی (یائسگی، پوکی استخوان و فقر آهن)، مشاوره تغذیه کودک سالم و کودک بیمار، مشکلات مادر در دوران بارداری و مشاوره پیشگیری از سرطان‌های شایع زنان است.

وی افزود: اندازه‌گیری فشار خون، شنیدن صدای قلب جنین با دستگاه سونی کیت، اندازه‌گیری قندخون، وزن و تعیین، غربالگری دیابت، مشخص کردن گروه خونی، تست بارداری، نشان دادن میکروب دست و دهان از طریق میکروسکوپ، نمایش مولاژ بارداری و مراحل تکامل جنین از دیگر اقدامات ارائه شده به صورت رایگان در غرفه سلامتی و پزشکی است.

مشاور امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: بیش از 4 هزار زن در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در رده‌های مختلف بهداشتی، درمانی، آموزشی و اداری مشغول فعالیت هستند.

نوروزیان اذعان داشت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از کارکنان دانشگاه بانوان تشکیل می‌دهند ارتقاء سلامت زنان غربالگری سرطان‌های شایع زنان از برنامه‌های دفتر امور بانوان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول