اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد

ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های جوان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: خدمات مشاوره‌ای برای آغاز زندگی مشترک به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های جوان

فراز غفارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه دختران و پسران دم‌بخت از نخستین روزهای زندگی روزهای شیرینی در کنار یکدیگر تجربه کنند همچنین شناخت کافی نسبت به حقوق و تکالیف خود کسب کنند به صورت اختیاری به جلسات مشاوره فرستاده می‌شوند تا ضمن بهره‌مند شدن از مسائل مطروحه توسط مشاور خودشان ابهام‌ها و سوالات‌شان را مطرح کنند.

وی تصریح کرد: از آغاز اجرای این طرح حدود چهار ماه می‌گذرد به طوری که جوانان از اجرای آن استقبال خوبی داشته‌اند و تاکنون افراد زیادی با شرکت در جلسات برپا شده نسبت به سطح معلومات و آموخته‌های خود افزوده‌اند و با نگاه عمیق و واقع‌بینی بیشتری زندگی خود را آغاز خواهند کرد.

غفارزاده از مسئولان سازمان بهزیستی آذربایجان غربی برای زیرپوشش قرار دادن مراجعان این کانون قدردانی کرد و گفت: تاکنون مسئولان سازمان همکاری شایسته‌ای در این ارتباط داشته‌اند ولی این انتظار وجود دارد سایر دستگاه‌های اجرایی هم به یاری متولیان این کانون بشتابند.

وی با بیان اینکه بخش اعظم هزینه مشاوره از محل اعتبارات کانون پرداخت می‌شود ادامه داد: حدود 80 درصد هزینه‌های مربوط به این موضوع توسط کانون تامین می‌شود و بقیه هم زوجین تقبل می‌کنند تا از خدمات مشاوره‌ای تدارک دیده شده به نحو مطلوب استفاده کنند.

غفارزاده گفت: در این جلسات در طول یک یا دو ساعت آموزش‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های زندگی، راه‌کارهای تعامل با همسر و ... به جوانان اعم از دختران و پسران آموزش داده می‌شود تا برای ورود پیدا کردن به زندگی در آنها آمادگی همه‌جانبه ایجاد شود و در کنار یکدیگر برای عبور از روزهای سخت و شیرین قادر شوند.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه با اشاره به اینکه اجرای طرح مسکن با هدف خانه‌دار کردن زوج‌های جوان در دست اقدام است اظهار داشت: کانون برای مشکل مسکن زوج‌های جوان تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است تا از این جهت زوج‌های جوان در بدو زندگی خود مشکلی نداشته باشند.

غفارزاده خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات صندوق کانون زمین مناسبی در یکی از بهترین مناطق شهر خریداری شد تا نسبت به ساخت آپارتمان برای جوانان اهتمام شود بر این اساس 20 فروردین ماه جلسه‌ای با حضور زوج‌های جوان برای تعیین واحد مسکونی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول