اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

رشد 20 درصدی پرونده‌های سازش در مراکز مشاوره‌ای پلیس گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: در سال جاری از 3 هزار و 860 پرونده مشاوره در کلانتری‌های گیلان تعداد 2 هزار و 231 مورد منجر به صلح و سازش شده که 20 درصد رشد داشته است.

رشد 20 درصدی پرونده‌های سازش در مراکز مشاوره‌ای پلیس گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان گزارشی از خدمات مشاوره‌ای پلیس را ارائه داد.

وی با بیان اینکه پلیس برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیاری را در ارائه خدمات اجتماعی به اقشار جامعه تدارک دیده است، اظهار داشت: ارائه خدمات مشاوره‌ای رونق بخش این خدمات است.

رئیس پلیس گیلان ادامه داد: مردم گیلان با شناخت و درک صحیح از تاثیر عمیق خدمات مشاوره‌ای بر پویایی زندگی فردی و اجتماعی همواره از این خدمات بهره‌مند می‌شوند و حضور آنها در مراکز مشاوره‌ای دلیل این مدعاست.

وی با بیان اینکه مردم بیش از هر زمان دیگر پلیس را به عنوان عنصری مهربان، شریک غم و شادی و یار و یاور در کنار خود احساس می‌کنند، اذعان کرد: هدف از ایجاد مراکز مشاوره و مددکاری در ناجا، کاهش میزان وقوع جرم در جامعه، کمک به خانواده‌ها و افراد گرفتار است.

قائدرحمتی افزود: این خدمات تا رده کلانتری با عنوان دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها گسترش یافته و توانسته است با کمترین هزینه، بهره‌دهی قابل قبولی ارائه دهد.

وی مجموع پرونده‌های قابل طرح و بررسی در دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری‌های استان در سال جاری را مجموعا 3 هزار و 860 مورد عنوان کرد.

قائدرحمتی بیان کرد: از مجموع این پرونده‌ها تعداد 2 هزار و 231 مورد منجر به صلح و سازش شده است.

وی از رشد 20 درصدی پرونده‌های مصالحه شده در مقایسه با سال گذشته خبر داد و یادآور شد: امیدواریم در سال آینده پرونده‌های منجر به سازش از رشد بالاتری برخوردار شوند.

فرمانده انتظامی گیلان مشاوره را ارزان‌ترین راه برای موفقیت و ایجاد یک زندگی آرام دانست و تصریح کرد: مرکز خدمات مشاوره و مددکاری آرامش نیروی انتظامی گیلان هر روزه در شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مردم است.

وی شماره تلفن‌های 2233969 - 2188086 -0131 را نیز برای ارائه خدمات مشاوره‌ای تلفنی به صورت رایگان به مردم استان اعلام کرد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول