اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی کردستان:

مشاوره وسیله‌ای برای باسازی شخصیت افراد است

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به جایگاه مشورت از دیدگاه اسلام که پیشینه تاریخی آن به زمان پیامبر اکرم(ص) برمی‌گردد، گفت: مشاوره وسیله و راهنمایی برای بازسازی شخصیت افراد است.

مشاوره وسیله‌ای برای باسازی شخصیت افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی صبح امروز در کارگاه آموزشی نقش مشاوره در تعلیم و تربیت اسلامی اظهار کرد: مشاوره راهی برای پیشگیری از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات است و می‌تواند راهی برای ایفای نقش بهتر باشد.

وی از مشاوره به عنوان نوعی تعلیم و تربیت یاد کرد و گفت: مشاوره منجر به تربیت اسلامی شده و بهبود روابط اجتماعی، تحصیلی و کاهش رفتارهای ناسازگار را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه مشاوره همچنین زمینه‌ای برای هدایت جوانان است، خاطرنشان کرد: این مهم موجب بهبود روابط و اصلاح شیوه‌های زندگی و کاهش رفتارهای ناسازگار می‌شود و برای حل مسائل باید با افرادی مشاوره کرد که تکیه‌گاه مطمئنی داشته باشند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) در مدیریت جامعه اسلامی از مسلمانان طلب مشورت می‌فرمود از این رو مشاوره و راهنمایی کردن دو وظیفه مهم مسلمانان است.

حجت‌الاسلام مصائبی همچنین با اشاره به هجوم همه جانبه جنگ نرم مذهبی دشمنان اسلام وظیفه مسلمانان را شناسایی و مقابله با آن دانست.

وی همچنین خواستار آشنا‌سازی نسل جوان با تهاجم فرهنگی دشمنان شد و گفت: باید جوانان را آگاه کرد و ارزش‌های دینی و اسلامی را در آنها تقویت کنیم.

این کارگاه آموزشی با همکاری تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و آموزش و پرورش ناحیه دو این شهرستان و با حضور 150 نفر از معلمان و مسئولین هیئت‌های مذهبی شهرستان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول