اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف بشرویه خبر داد

احیاء قنوات موقوفه خشکیده در سال 90

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه گفت: اداره اوقاف این شهرستان، قنوات موقوفه خشکیده در سال 90 را احیاء کرده است.

احیاء قنوات موقوفه خشکیده در سال 90

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مدیریت جهاد کشاورزی بشرویه در امر اختصاص اعتبارات برای حفر و احیای قنوات موقوفه اظهار داشت: در راستای احیای کول‌گذاری و لوله‌گذاری قنوات خشکیده موقوفه در سال 90 با رایزنی‌ها و همکاری‌های لازم توانستیم حدود 100 میلیون تومان اعتبار جذب کنیم.

وی افزود: از این مبلغ 30 درصد از محل عواید و موقوفات در غالب مبلغ خود یاری از اوقاف به مجری طرح که بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی بوده پرداخت شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهمی که در سال گذشته سبب جلوگیری از به هدر رفتن آب شد لوله‌گذاری 3 هزار متری موقوفه ابوجعفری با اعتبار 55 میلیون تومان بود.

خدایی از مدیریت جهاد کشاورزی تقاضای اختصاص اعتبارات با درصدهای کمتری در راستای ادامه فرآیند لوله‌گذاری آب ابوجعفری در سال جاری کرد.

وی اذعان داشت: عمران و آبادانی موقوفات، لازمه صیانت و رشد آتیه آنها بوده و تاکنون از محل خاکبرداری اراضی افتاده ابوجعفری تمامی مبالغ حاصل، برای حفظ عین آن موقوفه و لوله‌گذاری آن صرف شده است و هیچ گونه انحرافی در هزینه کرد عواید آن موقوفه وجود ندارد و برداشت بعضی از افراد از انحراف در هزینه‌کرد، وهمی بیش نیست.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بشرویه از اجرای طرح تسطیح و مکانیزه کردن 100 هزار هکتار در اراضی موقوفه ابوجعفری با همکاری جهاد کشاورزی در سال جاری خبر داد.

خدایی افزود: به علت مشاع بودن اراضی موقوفه ابوجعفری این طرح با مشارکت مالکان آن اقدام می‌شود که مصوبات لازم در سال 90 اخذ شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول