اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

افتتاح اداره اوقاف سوادکوه تا پایان فروردین ماه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سوادکوه در فروردین ماه جاری افتتاح می‌شود.

افتتاح اداره اوقاف سوادکوه تا پایان فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه حجت‌‌الاسلام سیف‌الله سهرابی صبح امروز در بازدید از امامزاده عبدالحق و امامزاده ابوطالب سوادکوه با اشاره به اینکه وقف از اعمال مورد تاکید دین اسلام است، اظهار داشت: وقف و مصرف اموال در راه خدا قرضی است که خداوند آن را هزاران برابر به صاحب آن باز پس می‌دهد.

سهرابی از وجود یک‌هزار و 312 امامزاده در مازندران خبر داد و بیان کرد: علاقه و ارادت مردم مازندران به اهل بیت (ع) و پذیرش اسلام شیعی بیانگر سابقه عمیق علاقه مردم به خاندان عصمت و طهارت است.

وی تصریح کرد: ساماندهی امور وقف و مدیریت اماکن دینی و برنامه‌ریزی برای تعمیق ارزش وقف مورد تاکید ما در اوقاف و امور خیریه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ساماندهی مدیریت هیئت امنای بقاع متبرکه در استان خبر داد و گفت: هیئت امنای بیش از 2 هزار و 250 بقاع متبرکه مازندران ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سوادکوه در فروردین امسال افتتاح می‌شود، افزود: شهرستان سوادکوه با سابقه مذهبی و دفاع از امامزادگان همواره مورد توجه زائران از سراسر کشور بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان خواستار همراهی و همکاری بیشتر مسئولان شهرستان سوادکوه شد و یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان سوادکوه همراهی و همکاری بیشتری برای فعالیت‌های مربوط به اوقاف و امور خیریه انجام دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول