اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

انعکاس 1387 خبر از اوقاف قزوین در رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: 1387 خبر از فعالیت اداره اوقاف استان قزوین در رسانه‌ها در سال گذشته منعکس شد.

انعکاس 1387 خبر از اوقاف قزوین در رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قزوین علی محمدپور اظهار کرد: تعامل منطقی با رسانه‌های گروهی استان قزوین موجب ترویج فرهنگ وقف و اطلاع‌رسانی مناسب در این حوزه شده است.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین با 40 رسانه، 9 خبرگزاری، 16 روزنامه سراسری، دو هفته‌نامه سراسری، 12 هفته‌نامه محلی و 60 خبرنگار و مستندساز ارتباط نزدیک دارد و توانسته در اطلاع‌رسانی موفق عمل کند.

محمدپور تصریح کرد: در سال جاری 690 خبر تهیه و 1387 خبر در رسانه‌های محلی و سراسری منتشر و منعکس شده است و تاکنون 30 برنامه تلویزیونی به مدت پنج هزار و 500 دقیقه در این اداره تولید شده است.

وی در ادامه افزود: به منظور کاربردی‌تر شدن و حرفه‌ای‌تر شدن واحد روابط عمومی در خصوص امور مربوط به روابط عمومی به پیشنهاد حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی مدیرکل محترم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اقدام به تشکیل کمیسیون خبر و روابط عمومی با حضور نمایندگان رسانه‌ها و پیشکسوتان عرصه خبر و روابط عمومی کردیم که این کمیسیون ماهانه یک جلسه برگزار می‌کند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خصوص عمده فعالیت‌های این روابط عمومی در سال جاری یادآور شد: راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی و همچنین بروز رسانی وبلاگ اداره‌کل، راه‌اندازی سیستم جمع‌آوری اخبار مجازی RRS، توسعه و تقویت سامانه متمرکز پیام کوتاه، ساخت و نصب تابلوی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد با موضوع وقف و بقاع متبرکه در سطح استان و همچنین با برگزاری تورهای مسافرتی برای معرفی امامزادگان و موقوفات شاخص استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره‌کل در سال 90 بود.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول