اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

حفظ ارزش‌های انقلاب محور فعالیت‌های اوقاف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اوقاف اصفهان همواره در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و شناساندن این ارزش‌ها به تمامی جهانیان حرکت می‌کند.

حفظ ارزش‌های انقلاب محور فعالیت‌های اوقاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری ظهر امروز در مراسم غبار رویی از امامزاده نرمی واقع در شهرستان بر خوار اظهار داشت: برگزاری مسابقات کشوری اذان و تواشیح قرآن کریم از برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه اصفهان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت با‌شکوه در میان متسابقین قرآنی از سراسر کشور برگزار شد، اضافه کرد: اصفهان پس از 25 سال میزبان برگزاری مسابقات قرآنی بوده است و بنا بر اظهارات مسئولان و افراد شرکت‌کننده در این برنامه این دوره از مسابقات قرآنی بهترین مسابقات برگزار شده در سطح کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: طی این دوره از مسابقات 600 نفر از متسابقین قرآنی از سراسر کشور شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه موقوفات باید در تمامی عرصه‌های کشور زنده شود، ادامه داد: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته در سطح کشور باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باشد.

اژدری تاکید کرد: اوقاف اصفهان همواره در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و شناساندن این ارزش‌ها به تمامی جهانیان حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان و به ویژه دانش‌آموزان باید در راستای اهداف انقلاب در سطح جامعه گام بردارند، افزود: انقلاب اسلامی ایران نمادی از اتحاد و همبستگی میان مردم است و این موضوع در تمامی عرصه‌های کشور نیز قابل مشاهده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: غبار رویی از امامزاده نرمی اصفهان واقع در شهرستان برخوار از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول