اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی خبر داد

کشف بیش از 22 هزار قرص روانگردان در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی گفت: بیش از 22 هزار قرص روانگردان در نوروز امسال توسط عوامل مرزبانی این استان کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 22 هزار قرص روانگردان در خراسان شمالی

 بهزاد براتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تشریح فعالیت‌های مرزبانی خراسان شمالی در نوروز امسال اظهار داشت:‌ این تعداد قرص روانگردان در منطقه مرزی حصارچه از فردی که در قالب کیک و کلوچه فروشی سیار فعالیت می‌کرد، کشف شد.

وی افزود: متهم یاد شده توسط مأموران فرماندهی مرزبانی استان در حالیکه مشغول توزیع این مواد مخدر صنعتی بود، دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شد.

براتیان همچنین با اشاره به برپایی سفره‌های هفت‌سین در تمام پاسگاه‌های مرزی خراسان شمالی اظهار داشت: در این راستا معاون تحقیقات مرزبانی جمهوری اسلامی به همراه فرماندهی مرزبانی استان در لحظه تحویل سال در یکی از پاسگاه‌های مرزی حضور یافتند.

وی دیدار از اکثر پاسگاه‌های مرزی در سال نو را از اقدامات این فرماندهی عنوان کرد و گفت: طی همین مدت از خانواده‌های شهیدان امانی، جعفری و صابریان از سوی فرماندهی مرزبانی استان سرکشی و نشست‌هایی برگزار شد.

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی همچنین دیدار علمای اهل سنت با فرماندهان و پرسنل پاسگاه مرزی استان را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: در این راستا 13 دیدار و نشست علمای اهل سنت با مرزبانان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دیدار قومیت‌های مختلف تات، کرمانج، ترک با پاسگاه‌های مرزی را از برنامه‌های انجام شده در نوروز امسال عنوان کرد و گفت:‌ در همین راستا قومیت‌های مختلف با حضور در 22 پاسگاه مرزی ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های مرزداران، از تلاش‌های آنان قدردانی کردند.

خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز بین‌المللی با ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول