اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد

افزایش کشف مواد مخدر صنعتی در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از افزایش 110 درصدی کشف مواد مخدر صنعتی نسبت به سال گذشته در این استان خبر داد.

افزایش کشف مواد مخدر صنعتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی گسترده و متنوع در ارائه خدمات به مردم است.

وی، فعالیت نیروی انتظامی گیلان در حوزه امنیتی در سال جاری را موفقیت‌آمیز توصیف کرد و افزود: امنیت موجود در جامعه با حضور و مشارکت مردم محقق شده است.

قائدرحمتی با اشاره به کاهش 12 درصدی سرقت‌ها در گیلان، تصریح کرد: امسال در بحث جرایم خشن، سرقت به عنف و آدم‌ربایی 21 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داریم.

فرمانده انتظامی گیلان به کاهش 12 درصدی وقوع قتل در استان اشاره کرد و بیان داشت: اقدام‌های خوب فرهنگی سبب کاهش 72 درصدی شرارت و نزاع‌ در گیلان شده است.

وی از افزایش 110 درصدی کشف مواد مخدر صنعتی نسبت به سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: رویکرد جامعه بیشتر به طرف مصرف مواد مخدر صنعتی است.

قائدرحمتی افزایش 96 درصدی کشف مواد سوختی را از جمله موفقیت‌های پلیس در سال جاری نامید و خاطرنشان کرد: امسال دستگیری اتباع بیگانه در گیلان هشت درصد افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه گیلان متراکم‌ترین استان کشور پس از تهران است، ابراز داشت: مجموع تصادفات در گیلان 37 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس گیلان به افزایش مسافرت‌ها به این استان اشاره کرد و یادآور شد: ارتقای سطح فرهنگی جامعه و قانونمند شدن راهنمایی و رانندگی موجب کاهش 12 درصدی فوت شدگان و همچنین کاهش 10 درصدی مصدومان ناشی از حوادث رانندگی درون و برون‌شهری در گیلان شده است.

وی، از افزایش یک درصدی عملیات‌های فوریت‌های پلیسی در گیلان خبر داد و اذعان داشت: بیش از یک عملیات در دقیقه در استان انجام می‌شود ضمن اینکه بسیاری از تماس‌های تلفنی به 110 جنبه راهنمایی دارد.

قائدرحمتی همچنین وضعیت چهارشنبه آخر سال در گیلان نسبت به سال گذشته را بهتر دانست و تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و بحث فرهنگ‌سازی حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به افزایش 55 درصدی کشفیات مواد محترقه در استان، بیان داشت: امسال در بحث خسارت و جراحت‌های وارده به افراد طبق آمار پزشکی قانونی 11 درصد کاهش داشتیم ضمن اینکه دستگیری افراد در چهارشنبه آخر سال 10 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول