اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

261 هزار قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 261 هزار قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شده‌اند.

261 هزار قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار علی موئدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد میزان کشفیات مواد مخدر سال جاری را 430 تن عنوان کرد و گفت: میزان کشفیات سال جاری نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مواد مخدر کشف شده کشور در مناطق و استان‌های مرزی کشور بوده اظهار داشت: از این مقدار مواد مخدر کشف شده شامل 350 تن تریاک، 50 تن حشیش و مابقی مواد مخدر صنعتی هروئین، شیشه، مرفین و ... بوده است.

موئدی تقدیم 3 هزار و 710 شهید پلیس در 33 سال گذشته از سوی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر را گواهی بر عملکرد شاخص نظام در راستای مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: تاکنون 11 هزار و 500 نفر از پرسنل این نیرو در مبارزه با مواد مخدر در کشور مجروح شده و یا به افتخار جانبازی نائل شده‌اند.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران در امر مبارزه با مواد مخدر تاوان سهل‌انگاری، اهمال و کم‌کاری بسیاری از کشورهای دیگر را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال 261 هزار قاچاقچی و عامل توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شده، افزود: با دستگیری این افراد 2 هزار و 50 باند و شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

موئدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در رابطه با کنترل مرزها بسیار موفق عمل کرده به طوری که میزان کشفیات مواد مخدر در مناطق مرزی کشور نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: نیروی انتظامی امسال در جریان مبارزه با مواد مخدر 15 شهید و ده‌ها جانباز را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ر20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول