اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مرودشت خبر داد

کشف مواد محترقه و قرص روانگردان در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، از کشف 4 هزار و 856 نوع مواد محترقه و 5 هزار و 240 قرص روانگردان در این شهرستان خبر داد.

کشف مواد محترقه و قرص روانگردان در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، احمد تقی‌پور بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح جمع‌آوری مواد محترقه غیر مجاز و به دنبال وصول اخباری مبنی بر اینکه به‌تازگی فردی در سطح این حوزه استحفاظی اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد محترقه می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی، متهم شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل و مغازه وی، 3 هزار و 534 ترقه، یک هزار و 322 فشفشه و 5 هزار و 240 قرص‌های حاوی مواد مخدر و روانگردان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم به همراه مواد محترقه و قرص‌های روان‌گردان کشف شده، برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شد.

تقی پور در پایان با بیان اینکه آگاه‌سازی دانش‌آموزان توسط مربیان و معلمان مدارس، از جمله راهکارهای کاهش حوادث تلخ استفاده از مواد محترقه و قرص‌های روانگردان به شمار می‌رود، از خانواده‌ها درخواست کرد که به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار، با همکاری ماموران انتظامی، موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول