اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

نمایشگاه‌های مبارزه با مواد مخدر در روستاها توسعه یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: نمایشگاه‌های مبارزه با مواد مخدر در روستاها هم توسعه یابد.

نمایشگاه‌های مبارزه با مواد مخدر در روستاها توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، همایش مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میاندرود برگزار شد.

در این همایش که با همت اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد سخنرانان به ارائه آخرین آمارها در زمینه وضعیت مواد مخدر و اعتیاد در کشور پرداختند و راهکارهای مبارزه با پیشروی اعتیاد، علائم بروز اعتیاد در افراد، روش‌های تشخیص و همچنین درمان معتادین مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این همایش که در دانشکده کشاورزی مرکز استان برگزار شد، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و مدیرکل بهزیستی مازندران، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه میاندرود و تنی چند از مسئولان ادارات مرتبط با حوزه مواد مخدر و اعتیاد حضور داشتند.

در ادامه این همایش، فرماندار میاندرود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در مدت یک سال گذشته آن را با هدف تبیین عواقب مصرف این مواد در بین مردم به ویژه نسل جوان اعلام کرد.

علی رجبی با تشکر از مجموعه بهزیستی در این شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌های روستایی مبارزه با مواد مخدر را از جمله کارهای فرهنگی این شهرستان در بحث مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: مقرر شد این همایش و نمایشگاه‌ها هر ماه در یکی از روستاهای این شهرستان برگزار شود تا روستائیان نیز بتوانند با مخاطرات استفاده از این مواد آشنا شوند.

وی هماهنگی همه متولیان در این بخش را برای ریشه‌کنی اعتیاد در جامعه ضروری دانست و تاکید کرد: امروزه ثابت شده که خانواده می‌تواند نخستین عامل پیشگیری از آلودگی افراد به مواد مخدر باشد و این مساله دلیلی بر لزوم هوشیاری بیشتر خانواده‌ها و همگامی بیش از پیش آنان با مسئولان امر است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول