اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

بازدید 530 هزار گردشگر مذهبی از امکان مذهبی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال 530 هزار نفر گردشگر مذهبی از امامزاده‌ها و اماکن استان زنجان بازدید کردند.

بازدید 530 هزار گردشگر مذهبی از امکان مذهبی استان زنجان

حجت‌الاسلام باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان استان زنجان از روز 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه امسال طرح آرامش بهاری در 35 امامزاده استان زنجان اجرا شد اضافه کرد: امسال نیز همچون سال گذشته اجرای این طرح با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان و گردشگران ورودی به استان مواجه شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز طرح آرامش بهاری تاکنون 530 هزار نفر در جوار امامزاده‌های استان زنجان حضور پیدا کرده‌‌اند اضافه کرد: از این تعداد 250 هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد گردشگران حضور یافته در جوار امامزادگان شهرستان زنجان شامل شهر‌هایی همچون ماهنشان و ایجرود نیز بود.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه با اشاره به اینکه 150 هزار گردشگر مذهبی نیز در جوار امامزادگان شهرستان خدابنده حضور یافتند افزود: تعداد گردشگران حضور یافته در جوار امامزادگان شهرستان ابهر نیز 80 هزار نفر بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال در جوار امامزادگان شهرستان طارم نیز 50 هزار گردشگر مذهبی حضور پیدا کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امروز اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان استان زنجان به پایان می‌رسد اضافه کرد: ارائه خدمات به گردشگران مذهبی به مناسبت ایام نوروز تا روز 25 فروردین ماه در جوار امامزادگان استان زنجان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول