اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجن خبر داد

بازدید 65 هزار گردشگر از تفرجگاه‌های بروجن

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن گفت: در تعطیلات نوروز سال 91 افزون بر 65 هزار گردشگر از پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهر بازدید کردند.

بازدید 65 هزار گردشگر از تفرجگاه‌های بروجن

محمدعلی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی افزون بر 65 هزار گردشگر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهر حضور یافتند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزون بر 10 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان، گفت: روکش آسفالت معابر اصلی شهر، رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها، گل‌کاری میادین و بلوارها و فعال‌سازی آبنمای میادین از جمله اقدامات این شهرداری در استقبال از بهار طبیعت است.

شفیع‌زاده ادامه داد: ایجاد پنج کمپ موقت استقرار مسافران در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با امکاناتی از جمله ظرف‌شویی، شارژ تلفن همراه، سرویس‌های بهداشتی، ایجاد سه سفره زیبای هفت‎سین در میادین ورودی شهر از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

شهردار بروجن استقرار اکیپ‌های ثابت و سیار نوروزی و امداد و نجات را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: چاپ و توزیع 15 هزار نوع اقلام فرهنگی و تبلیغی و بسته‌های سوغات، برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس جاذبه‌های طبیعی بروجن و ایجاد ایستگاه شبانه‌‎روزی راهنمایی مسافران نوروزی برای نخستین بار از دیگر اقدامات و فعالیت‌های مهم نوروزی این شهرداری به‌شمار می‎رود.

وی از بازدید 8 هزار گردشگر از منطقه گردشگری سیاسرد بروجن خبر داد و گفت: وجود چشمه‌سارهای جوشان، درختان 800 ساله، قلل مرتفع و محیط امن منطقه نمونه گردشگری سیاسرد 8 هزار نفر گردشگر را از نقاط مختلف کشور میهمان خود در روز طبیعت کرد.

شفیع‌زاده افزود: منطقه نمونه گردشگری سیاسرد در طول نوروز میزبان بیش از 25 هزار گردشگر بود که گردشگران از استان‌های اصفهان، خوزستان و تهران بیشترین سهم را در این حضور داشتند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول