اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان روز 13 فروردین ماه صورت گرفت

رشد 52 درصدی ورود گردشگران به استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از رشد 52 درصدی ورود گردشگران به این استان در نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 52 درصدی ورود گردشگران به استان بوشهر

احمد دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: همچنین در این مدت شاهد رشد 43.7 درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان بودیم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از سفر به بوشهر تصریح کرد: در کنار هتل‌ها و محل‌های کمپینگ، اردوگاه‌ها، مدارس، مساجد و ... نیز برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفتیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر بیان داشت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با ناجا، منازل استیجاری برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

دشتی ادامه داد: در شهرهای ساحلی استان نیز 20 کمپینگ برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفتیم و به نحو مطلوبی از مسافران پذیرایی شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تامین امنیت مطلوب در ایام نوروز موجب شد تا مسافران بیشتری به بوشهر سفر کنند و مهمانان سال گذشته نیز به همراه خود تعداد دیگری مسافر نیز به بوشهر آورده بودند.

دشتی افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی، عفاف و حجاب، توزیع اقلام فرهنگی و ارزاق عمومی نیز با استقبال مسافران روبه‌رو شد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر گفت: استقبال مسافران نوروزی از گردشگری دریایی نیز همچون سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول