اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

جذب گردشگر در ریگان 100 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: با رشد 100 درصدی بیش از 60 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه‌های دیدنی شهرستان ریگان بازدید کردند.

جذب گردشگر در ریگان 100 درصد افزایش یافت

محمد برزنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: سال جاری با توجه به تبلیغات از طریق صدا و سما و خبرگزاری‌ها، آمار گردشگران جاذبه‌های طبیعی شهرستان ریگان رشد  100 درصدی داشته است.

وی افزود: بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در ریگان سال جاری بیشترین بازدید کننده را داشتند به طوری که این آمار نسبت به سال گذشته رشد 90 درصدی دارد.

برزنگ عنوان کرد: علت استقبال بازدید کنند‌گان از تپه‌های شنی ریگان بحث ریگ‌درمانی بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی ابراز داشت: این تپه‌ها با ارتفاع 80 متر و وسعت سه کیلومتر به عنوان بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا به ثبت رسیده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

برزنگ تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل استقبال مردم از تپه‌های شنی ریگان ارتفاع بلند آنها است که طی یک سال گذشته از 75 متر به 80 متر رسیده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین برگزاری همایش بزرگ موسیقی محلی در کنار تپه‌های شنی بر استقبال گردشگران افزود.

برزنگ بیان داشت: یکی دیگر از جاذبه‌هایی که با استقبال خوب گردشگران مواجه شد، جنگل کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان است.

وی گفت: همچنین مجتمع ‌فرهنگی تفریحی بخش گنبکی و وجود آبشارهای این بخش از دیگر جاذبه‌هایی بود که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

فرماندار ریگان افزود: تنها بنای تاریخی شهرستان به نام ‌مقبره شاه خورشید از دیگر جاذبه‌های تاریخی شهرستان ریگان، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول