اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان:

230 هزار گردشگر از پارک کوهستانی صفّه بازدید کردند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: از 25 اسفند تا 13 فروردین سال جدید بیش از 230 هزار گردشگر از پارک کوهستانی صفّه بازدید کرده‌اند.

230 هزار گردشگر از پارک کوهستانی صفّه بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمید عصارزادگان با بیان اینکه از 25 اسفند 90 تا 13 فروردین سال جدید بیش از 230 هزار گردشگر از پارک کوهستانی صفّه بازدید کرده‌اند، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد نوروزی تا روز آخر 230 هزار و 70 گردشگر از پارک کوهستانی صفّه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در این بازه زمانی 17 هزار و 38 نفر نیز از پارک وحش صفّه دیدن کردند.

شهردار منطقه 5 اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پارک کوهستانی صفّه از جمله برگزاری مسابقات مار و پله و جنگ شادی تصریح کرد: در ایام نوروز 22 هزار و 200 نفر در مسابقات مار و پله و جنگ شادی شرکت کردند.

وی با اشاره به استقرار نیروهای امداد و نجات در کوه صفّه اظهار داشت: در این ایام هیچ حادثه‌ای در کوه صفّه رخ نداد و نیروهای امداد و نجات از ساعات آغازین روز تا پایان شب در این محل مستقر بودند و نقاط حادثه‌خیز را کنترل می‌کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول