اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

رویکرد ملی به قم در زمینه توسعه گردشگری مذهبی

خبرگزاری فارس:‌ فرماندار قم گفت: برای تقویت هرچه بیشتر گردشگری مذهبی در قم باید نگاه حمایتی به این شهر با رویکرد ملی دنبال شود.

رویکرد ملی به قم در زمینه توسعه گردشگری مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی مقدم در جلسه کمیته‌های 12 گانه ستاد تسهیلات زائران که با حضور منوچهر جهانیان، رئیس ستاد تسهیلات سفرهای کشور برگزار شد، از برگزاری جلسات مختلف در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در ستاد تسهیلات زائران استان قم 12 کمیته تشکیل شده است که مسئولیت سه کمیته بر عهده معاونان استاندار و مسئولیت باقی کمیته‌ها با مدیران کل دستگاه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع انسجام بیشتری بین کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران به وجود آمده است افزود: استان قم ظرفیت ارائه خدمات به 300 هزار نفر را دارد.

فرماندار قم بیان داشت: تلاش کرده‌ایم در ایام نوروز که قم میزبان خیل عظیم زائران و مسافران نوروزی است، از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زائران استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اسکان وضعیت مطلوبی بر شهر قم حاکم است تاکید کرد: البته شهر قم با کمبودهای فراوانی به ویژه در زمینه اسکان مواجه است و کمیته اسکان ستاد تسهیلات تا نیمه شب گذشته نسبت به ارائه خدمت به زائران و مسافران اقدام کرد.

حقیقی مقدم با اشاره به اینکه در ستاد تسهیلات زائران استان قم 12 هزار نفر مشغول ارائه خدمت هستند گفت:‌ تلاش گسترده‌ای شده است که بعد نظارتی در این ستاد تقویت شود و به ویژه در زمینه نظارت بر اصناف در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم اقدامات بسیار گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قم به دلیل وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است افزود: باید برای بهره‌برداری هر چه بهتر از این ظرفیت‌ها شرایطی فراهم شود که در بحث گردشگری خدمات بهتری به قم در بعد ملی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول