اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91

220 هزار مسافر از بروجن دیدن کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار بروجن گفت: در ایام تعطیلات نوروز 91 افزون بر 220 هزار مسافر و گردشگر از این شهرستان بازدید کردند.

220 هزار مسافر از بروجن دیدن کردند

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: نوروز سال 91 شهرستان بروجن میزبان 220 هزار مسافر و گردشگر از اقصی نقاط مختلف کشور بود.

وی افزود: برهمین اساس ستاد تسهیلات سفر این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و به‌منظور رفاه حال مسافرین به صورت شبانه‌روزی در این ایام فعال بود.

کرمی یادآور شد: در این مدت هشت اکیپ امداد و افزون بر پنج اکیپ هلال احمر به صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات‌رسانی کردند.

فرماندار شهرستان بروجن وجود امامزادگان در این شهرستان را پتانسیلی قوی در راستای جذب گردشگری و مسافر برشمرد و گفت: تالاب بین‌المللی گندمان، چغاخور، تفریحگاه سیاحتی و گردشگری سیاسرد و امامزادگان حمزه‌علی و علی‌ابن احمد از مهم‌ترین نقاط گردشگری این شهرستان است.

وی در ادامه بر ضرورت توجه بیشتر به توسعه بخش گردشگری این شهرستان تأکید کرد و گفت: وجود استعداد‌های فراوان گردشگری و جاذبه‌های بکر طبیعی در این شهرستان موجب شده که بسیاری از ظرفیت‎های گردشگری آن دست نخورده بماند و زمینه توسعه قابل توجهی برای این بخش همچنان باقی است.

کرمی اضافه کرد: بهره‌مندی مناسب از توانمندی‌های این شهرستان در زمینه گردشگری می‌تواند تأثیر مثبتی بر ارتقای وضعیت درآمد، اشتغال و رفاه اجتماعی داشته باشد.

وی بیان داشت: باید به صنعت گردشگری به عنوان یک پدیده تحول‌برانگیز و پویا که آداب و رسوم، فرهنگ، مراودات، ارتباطات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به هم نزدیک و شکوفا می‌کند، نگریست و پیگیر مسائل آن بود.

کرمی با بیان اینکه پرداختن به مبحث گردشگری امری گسترده است که جز با تعامل همه دستگاه‌ها و ارگان‌های مربوطه ممکن نیست، گفت: توسعه گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی مدون و جامع است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول